דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמינריו ממשיכה בתנופת ההתרחבות הגלובלית: קמינריו הישראלית תגייס 20 עובדים לסניף החברה בארהב 

מאת    [ 08/01/2013 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 1507 פעמים ]

חברת קמינריו (Kaminario) הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות אחסון עתירי ביצועים לאפליקציות עסקיות על בסיס טכנולוגית SSD , תגייס 20 אנשי מכירות ומהנדסי פתרונות עבור סניף החברה בארה"ב. גיוס אנשי השיווק, המכירות והפיתוח העסקי בארה"ב מבוצע כחלק מהרחבת מערך המכירות והשיווק בארה"ב והביקוש ההולך וגובר לפתרונות החברה בשוק האמריקאי. הגיוס יבוצע בסיוע חברת מומחים מקליפורניה, המספקת פתרונות גיוס מורכבים לחברות היי-טק בעולם האחסון ומתמחה באיתור מועמדים ואבחון.

 

קמינריו, אשר הוקמה בשנת 2008, מפעילה בארה"ב סניף ממוקד מכירות בניוטון, מסצ'וסטס (סמוך לבוסטון).

 

בישראל פועל מרכז הפיתוח ומטה החברה. בחצי השנה האחרונה הצטרפו 20 עובדים חדשים לסניף הישראלי וכיום מונה הסניף הישראלי 70 עובדים. כמו כן, כחלק מהקמת מערך מכירות גלובלי, מונה לאחרונה רון דוידי, כמנהל אזור EMEA  (אירופה, מזרח תיכון ואפריקה). הוא יפעל לקידום מערך המכירות של החברה ומינוי משווקים ומיישמים של פתרונות קמינריו.

 

אורן ישראלזון, מנהל משאבי האנוש הגלובלי של קמינריו, מסר כי "גיוס העובדים לסניף קמינריו במספר מדינות בארה"ב מבוצע כחלק מתכניות ההתרחבות של חברת קמינריו בזירה הגלובלית והשקעה ביצירת פעילות שיווק ומכירות בקרב הארגונים הגדולים בארה"ב. בסביבה טכנולוגית מורכבת ומתקדמת כמו זו המצויה בעולם אחסון הנתונים הדינאמי, התחרות על המוחות המבריקים חוצה יבשות ומגדירה מחדש את עולם הגיוס. היצירתיות הנדרשת ליצירת סביבה ארגונית אשר תמשוך את המועמדים הפוטנציאליים מביאה לשיאים חדשים של פעילות".

 

"קמינריו נמצאת במגמת גידול מואצת. הפתרונות שפיתחה החברה מעניקים לארגונים ערך מוסף רב בתחום האצת תהליך הקריאה והכתיבה של נתונים למערכות אחסון, בהשוואה לפתרונות אחסון מסורתיים. ארגונים גדולים בעולם ובישראל כבר מאמצים את הפתרון להאצת ביצועי היישומים הקריטיים שלהם".

 

אודות קמינריו

קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת ה-Flash SSD  בתצורת SAN. פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). Kaminario K2  כולל מנגנונים מובנים לאיתור ותיקון (Self Healing), המיושמים באמצעות יכולות ייחודיות של  זמינות גבוהה (High availability) ומביאים לרמת הגנה גבוהה על המידע. פתרון K2 מספק באופן עקבי רמה נמוכה מאוד של זמני תגובה, הקטן מחצי מילי שנייה, עשרות ג'יגה בייט של תפוקה/הספק (Throughput) ומיליוני IOPS.

קמינריו היא פשוט מהירה יותר.

 

מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס. למידע נוסף בקרו באתר: www.kaminario.com .

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב